:'(

Nu ligger du några meter ifrån mig.
Jag vill inte säga ett sista adjö.
Man vet aldrig när du försvinner här ifrån.
 Det kan hända om en minut, sekund, dag, månad, år.
 Eller tom om ett dygn.
 Eller så kanske det händer precis nu.
 Jag sörjer varje dag att du mår dåligt som du gör.
 Är ledsen att se dig att inte kunna äta något.
 Bara ligger i sängen.
 Det enda du kan göra är fara på toa och kanske ta lite vatten från kranen.
 Men allt annat måste vi göra.
Det är svårt se dig sjuk. Men hoppas du överlever <3



:''(

Gråter varje dag pågrund av detta

Därför mår jag dåligt nu.
Därför är jag ledsen i skolan.
Orkar inte med mitt liv längre.


Snart måste jag skriva.

RIP ******

Fast inte ännu!


Kommentarer
Postat av: Nea

keep going strong! :) <3

2010-07-05 @ 19:16:30
URL: http://coveredinroses.devote.se
Postat av: Lisa (:

Vem ? :O <3

skriv vem det är på SMS snälla :(

2010-07-05 @ 20:12:59
URL: http://justlikeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0