Covered in roses gästbloggar



Som ni trogna läsare vet är Alexandra i Helsingfors... Hon bad mig gästblogga då och då - så gör väl det då. Idag i alla fall. Sedan blir det teaterläger för hela slanten.

Åt dajmtårta idag , medans jag såg på bröllopet. Det bröllopet - precis. Det kungliga bröllopet.
Jag gillar ju inte ens dajmtårta. Eller det gör jag väl. Men gjorde inte det då. Hade ätit godis så jag nästan sprack så... Inte så konstigt.

Midsommar närmar sig med stora steg, och man undar ju vad man ska ha på sig. Skulle ju vara härligt att vara ekonomiskt oberoende. Men nu så är jag ju inte det. Tyvärr. Så det får väl bli något jag redan äger...

Nåja. Så länge man är med sina vänner så spelar inte kläderna någon roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0