RIKTIGA ALEXANDRA

Nu sitter jag här i Helsinki, Päivis man som är från Italien är jättecool! Han snackar Italienska, man fattar 5 % vad han säger. Något kan man ju fatta, man ser ju vad de pratar om :D Men iallafall är det jättevarmt här!, man svettas :(. Nu är jag såklart inne. Det är jättevarmt inne också för i Italien är det typ 30C ute och typ inne också. När det är 26C HÄR INNE är det kalt för han :/ Samtidigt jag svettas som en galning :D Päivi och Carmine som han heter (från Italien) har två barn. De heter Pinja och Antonio ( kallas Toni). Om man inte ens rör Pinja börjar hon skratta. Hon kan skratta i säkert 30 min efter man bara *låtsas skicklar*...

Hehe. Jag kan försöka blogga ibland. Men, några kan ju sms:a mig frågor som jag kan svara i bloggen. Sedan kan jag göra en frågesport nu om Helsinki, typ frågor som jag svarar på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0