SOMMARLOV

Vet ni hur glad jag är bara för att få sommarlov i 10 veckor?. Seriöst, tänk vad snabbt ett år i skolan har gått!. Men nu saknar jag massor med andra människor jag vill hälsa på under sommarlovet. Det är: Lisa, Nea, Yolanda, Jenny, mormor och morfar, farmor och farfar, släkt, Päivi (helsinki, hoppas jag kommer dit) och EmmaK. Jag har säkert glömt några. Men bli inte ledsna för det. Sedan finns det några jag inte vill träffa!!, Men de vill jag inte berätta. NI VET VILKA IDIOTER NI ÄR. Lol, A:et har fått ett damp ryck <3




Hade dehär skorna på mig idag. De har en liten klack, de syns inte.
Nu fick jag bästa idét =), jag kan ge en till bild där man ser =)




Här se man bättre på mina skitiga skor.





Först tänkte jag ta dehär, men jag kan ju inte gå med de. Ganska coola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0